Verschenen op 1 februari 2023

NIEUW

Zichtbare herinneringen op Schouwen-Duiveland aan de Watersnoodramp van 1 februari 1953

De tastbare aandenkens aan de Watersnoodramp van 1953 zijn heel divers en verspreid over het eiland te vinden. In het boek: ‘Zichtbare herinneringen op Schouwen-Duiveland aan de Watersnoodramp van 1 februari 1953’ zijn de nu nog bestaande, te bekijken herinneringen geïnventariseerd en per polder weergegeven.

Blijvende herinneringen zoals: geschenkwoningen, monumenten, caissons, stormvloedstenen, gevelstenen, basaltzuiltjes en beelden. Met het boek in de hand kunt u een indrukwekkende rondgang maken in zeven polders op Schouwen-Duiveland om overal de zichtbare herinneringen terug te vinden.

Geen verzendkosten

Het boek: ‘Zichtbare herinneringen op Schouwen-Duiveland aan de Watersnoodramp van 1 februari 1953’ heeft 104 pagina’s en is zowel bij de boekhandel als bij het Brouws Museum te koop.

Prijs: € 9,50.

U kunt het boek bij ons bestellen door te bellen met 0111 691342 of stuur een email via info@brouwsmuseum.nl. Vermeld a.u.b. het adres waar wij het boek kunnen bezorgen. U betaalt geen verzendkosten. Levertijd: 1 à 2 werkdagen.
Het pakketje wordt door Post.nl bezorgd (brievenbuspakketje). In het pakketje zit ook de factuur, die u dan kunt overmaken.