NIEUW!

Verschenen in najaar 2023

JAN VERHOEFF | ZEEUWS SCHILDER EN VERZETSSTRIJDER, EEN VAN DE TIEN VAN RENESSE

Op 10 december 1944 worden in Renesse tien verzetsstrijders opgehangen. De 33-jarige kunstschilder Jan Verhoeff uit Brouwershaven is één van hen.
Aan de hand van nieuw opgedoken persoonlijke brieven en nieuwe informatie wordt het leven van Jan nader belicht en kleur gegeven.
Het resultaat: een boeiende levensschets over een moedige Zeeuwse verzetsstrijder ingebed in het verhaal van de Tien van Renesse.

Het boek: ‘Jan Verhoeff. Zeeuws schilder en verzetsstrijder, eén van de Tien van Renesse’ heeft 184 pagina’s en is zowel bij de boekhandel als bij het Brouws Museum te koop.

Prijs: € 19,50.
Geen verzendkosten.

U kunt het boek bij ons bestellen door te bellen met 0111 691342 of stuur een email via info@brouwsmuseum.nl. Vermeld a.u.b. het adres waar wij het boek kunnen bezorgen. Levertijd: 1 à 2 werkdagen.
Het pakketje wordt door Post.nl bezorgd (brievenbuspakketje). In het pakketje zit ook de factuur, die u dan kunt overmaken.